Służba zdrowia to jedna z najbardziej wymagających branż. Dba bowiem nie tylko o zadowolenie klienta, ale również o jego zdrowie i życie. Wsparcie w organizacji działania przychodni czy gabinetu jest więc niezastąpione. Zdaje sobie z tego sprawę coraz więcej placówek medycznych. To właśnie dlatego decydują się na wdrożenie nowoczesnego oprogramowania, które znacząco ułatwia codzienną pracę.
Jedną z najlepszych propozycji dla placówek medycznych jest gotowy system GoNet CRM. To nowoczesne i intuicyjne oprogramowanie, które sprawdza się zarówno w przypadku prywatnych placówek, gabinetów lekarskich, jak i przychodni. Posiada liczne zalety, wśród których wymienić można nie tylko atrakcyjną cenę, ale również możliwości zarządzania klientami w sposób prosty i szybki.
Prywatne placówki służby zdrowia
Prywatne placówki służby zdrowia muszą dbać nie tylko o odpowiednie zarządzanie klientami, ale również o kontrolę kosztów, bowiem kontraktu z NFZ to tylko część ich przychodów. Na szczęście, dzięki systemowi CRM wyposażonemu w odpowiednie moduły mogą sprawnie planować, zarządzać oferowanymi usługami, a także zwiększać wydajność pracy poszczególnych gabinetów i poradni.
Jakie funkcje oferują systemy takie jak GoNet CRM? Przede wszystkim ułatwiają sprawne zarządzanie klientami, dzięki czemu placówka może działać sprawnie, przyjąć więcej pacjentów oraz zminimalizować kolejki do lekarza lub wykonania badań. Dodatkowo, za pomocą systemu możemy prowadzić komunikację z pacjentami np. by przypominać im o konieczności wykonania badań lub informować o dostępnych możliwościach.
Przychodnie i gabinety lekarskie
Systemy CRM to rozwiązanie nie tylko dla dużych placówek takich jak szpitale czy kliniki. Z powodzeniem może być bowiem wykorzystywane również w niewielkich przychodniach, a nawet prywatnych gabinetach lekarskich. Posiadanie takiego rozwiązania to znaczne ułatwienie w planowaniu terminów wizyt i rejestracji pacjentów, co sprzyja m. in. minimalizacji kolejek.
Wdrożony w przychodni lub gabinecie lekarskim system CRM ułatwia również kontrolę kosztów przychodni, co pozwala lepiej zarządzać finansami. To również skuteczne rozwiązanie problemu konieczności przechowywania dokumentacji medycznej. System pozwala również w pozyskiwaniu nowych klientów przychodni poprzez zwiększenie wydajności jej pracy.
Gabinety stomatologiczne
Opieka stomatologiczna również wymaga wdrożenia rozwiązań, które pozwolą choćby na sprawne umawianie pacjentów na wizyty tak, by nie musieli oni czekać w kolejce. Nic więc dziwnego, że coraz więcej gabinetów dentystycznych również korzysta z systemu CRM. Dzięki niemu mogą zarządzać klientami, prowadzić z nimi sprawną komunikację oraz dbać o ich zadowolenie.
System CRM dla gabinetów stomatologicznych to również rozwiązanie, które pozwala monitorować stan i ilość niezbędnych narzędzi i akcesoriów. Pomocny jest również elektroniczny obieg dokumentów, dzięki któremu gabinet nie musi martwić się dużymi i niepraktycznymi archiwami np. z kartotekami pacjentów. Słowem, rozwiązanie to ma naprawdę wiele zalet.
Darmowe demo do przetestowania!
Odpowiadasz za prowadzenie placówki medycznej i zastanawiasz się nad wdrożeniem systemu CRM? W takim razie skorzystaj z naszej oferty i za darmo pobierz demo, dzięki któremu sprawdzisz jakie funkcjonalności oferuje system GoNet CRM. Zapoznanie się z systemem jest całkowicie darmowe i nie zobowiązuje cię do niczego. Sprawdź więc w praktyce korzyści płynące z wdrożenia systemu CRM.