Znasz zasadę Pareto, która mówi, że 80% zysku Twojej firmy generuje jedynie 20% klientów? Dlatego też tak istotne w dzisiejszym biznesie jest właściwe zarządzanie relacjami z klientem. Takie podejście do biznesu buduje stabilny i zrównoważony rozwój firmy.
Mobilna aplikacja CRM jest zatem doskonałym rozwiązaniem, ponieważ wszystkie najważniejsze informacje i funkcjonalności dotyczące zarządzania relacjami z klientem, masz zawsze pod ręką. W tym tekście przedstawiamy najważniejsze funkcje i moduły mobilnej wersji naszego systemu GoNet CRM.
Mobilne aplikacje w służbie biznesowi
Aplikacje mobilne są dziś codziennością w biznesie, ponieważ zapewniają dostęp do sieci w każdym miejscu i czasie. Z tego też powodu coraz większym zainteresowaniem cieszą się wszelkie aplikacje mobilne, które umożliwiają stały kontakt z klientem.
Odpowiednia komunikacja jest zdecydowaną podstawą budowania dobrej relacji. Dlatego też wszelkie rozwiązania pozwalające przenieść kontakt z klientem w sferę mobilną są obecnie tak bardzo pożądane w biznesie.
Zarządzanie relacjami z klientem
Filozofia CRM (Customer Relationship Management) powstała w odpowiedzi na dynamikę współczesnego biznesu, w której dobra relacja z klientem odgrywa niezwykle istotną rolę. Zatrzymanie klienta wymaga odpowiedniego zaangażowania, które nie byłoby możliwe bez zbioru szczegółowych informacji.
Spersonalizowane podejście do stałych klientów sprawia, że są oni lojalni i zapewniają stabilny wzrost danej firmy. Zarządzanie relacjami z klientem stało się dziś kwintesencją każdego biznesu ze względu na ogromną wręcz konkurencyjność w wielu różnych branżach.
Mobilna aplikacja GoNet CRM – zarządzaj relacjami z klientami na swoim telefonie
Systemy CRM ułatwiają pracę konsultantom i handlowcom każdego dnia. A co, gdyby wszystkie te funkcje i ich praktyczne zastosowania przenieść do… Twojego smartfona?
Mobilna aplikacja GoNet CRM jest właśnie takim rozwiązaniem. Pozwala na efektywne, szybkie oraz, przede wszystkim, intuicyjne zarządzanie relacjami z klientami wprost z ekranu Twojego smartfona!
Taka swoboda w działaniu daje praktycznie nieograniczone możliwości, ponieważ posiadasz wówczas stały dostęp do kluczowych informacji dotyczących stałych klientów.
Jedną z najbardziej innowacyjnych opcji mobilnej aplikacji GoNet CRM jest to, że działa ona zarówno offline, jak i online. Jak to możliwe?
Otóż aplikacja przechowuje wszystkie najważniejsze dane dotyczące klientów, zaś uaktualnienie danych następuje w momencie połączenia z siecią. Jest to praktyczne rozwiązanie, które zapewnia nieustanny dostęp do szczegółowych danych o klientach.
Taka aplikacja mobilna szczególnie mocno przydaje się podczas wyjazdów, kiedy dostęp do sieci może zostać ograniczony np. przez brak zasięgu.
Moduły dostępne w aplikacji mobilnej
- Zarządzanie kontrahentami i kontaktami – baza z wszystkimi istotnymi informacjami.
- Odbieranie i wysyłanie firmowej poczty – szybki dostęp do korespondencji z danym klientem.
- Przeglądanie historii korespondencji – możliwość analizy relacji z klientem na przestrzeni czasu.
- Planowanie i delegowanie zadań – praktyczny moduł pozwalający na efektywny workflow.
- Wgląd do dokumentów oraz ich edycja – moduł zapewnia stały dostęp i możliwość edytowania najważniejszych dokumentów.
- Planowanie wykorzystania zasobów firmy – kontrola cashflow zawsze i wszędzie.
- Tworzenie ofert i zamówień dla klientów – moduł, który pozwoli Ci na tworzenie ofert w każdym miejscu. I to bez dostępu do sieci!
- Podgląd faktur – możliwość stałej kontroli nad fakturami.
- Zarządzanie i kontrolowanie postępów prowadzonych projektów – nieustanny dostęp do firmowych projektów, który synchronizowany jest za każdym razem, kiedy jesteś online.
- Stały dostęp do raportów – moduł, który rozwiązuje problem braku dostępu do raportów, np. w drodze do klienta.
Przetestuj nasz system CRM!
Nie lubisz decydować się na używanie systemu, którego nie znasz? Możesz przetestować nasz system całkowicie za darmo!
Wersja demonstracyjna zawiera wszystkie moduły i funkcjonalności, dlatego zapoznasz się z całym systemem od podszewki. To doskonały sposób na to, aby przekonać się do zarządzania relacjami z klientem za pośrednictwem praktycznego i maksymalnie intuicyjnego systemu!