Mobilny CRM

CRM Mobilny

System CRM to narzędzie, dzięki któremu zwiększona zostaje wydajność firmy. Poprzez dostosowanie oraz wdrożenie systemu CRM w dotychczasowy model pracownicy zyskują dostęp do niezbędnych danych, które pomagają jeszcze lepiej wykonywać swoje obowiązki, a kierownicy działów oraz szefostwo firmy posiada doskonałe instrumentarium do sprawnego zarządzania firmą.

Dzięki systemowi CRM wprowadzana zostaje również filozofia CRM, której zadaniem jest budowanie, polepszanie oraz utrzymywanie doskonałych kontaktów i relacji z klientami. Jako elastyczna platforma system CRM może być dostosowany do nawet najbardziej wymagających potrzeb przedsiębiorstwa. Baza danych systemu CRM gromadzi natomiast wszystkie niezbędne informacje mające usprawnić komunikację pomiędzy klientem a firmą, ale także pomiędzy poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie. Dzięki systemowi CRM zarządzanie spółką staje się jeszcze bardziej efektywne.

CRM na smartfonie

Rozwój technologiczny sprawia, że coraz więcej zadań w zarządzaniu przedsiębiorstwem wykonuje się za pomocą urządzeń mobilnych. Urządzenia mobilne zrewolucjonizowały świat, a smartfon to niezbędne narzędzie każdego przedsiębiorcy. Dostawcy systemów CRM doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu i oferując system CRM wprowadzają opcje funkcjonalności mobilnej, to jest możliwość korzystania z systemu CRM na smartfonie. Dostęp do bazy danych systemu CRM użytkownik uzyskuje dzięki instalowanej bezpośrednio na smartfonie aplikacji (smartfony z systemem android).

Mobilne biuro

Wariant korzystania z systemu CRM przez smartfon jest szczególnie wygodny dla przedsiębiorców, którzy posiadają bezpośredni kontakt z klientami, a ich praca wymaga od nich dużej mobilności (wyjazdy służbowe, praca w terenie itp.). Dzięki systemowi CRM z opcją mobilną przedsiębiorca posiada pełny dostęp do informacji zawieranych w bazie danych na serwerach. Dzięki opcji mobilnej pracownik posiada całe biuro pod ręką, nie ważne gdzie się znajduje. Do tego dostęp do danych gwarantowany jest 24 h na dobę.

Za sprawą aplikacji CRM na smartfonie użytkownik może realizować w terenie plany ustalone w biurze. Oprogramowanie na urządzeniu mobilnym pozwala na zarządzanie kontrahentami oraz kontakcie z klientami. Aplikacja zintegrowana jest z firmową skrzynką mailową, zatem wysyłanie poczty oraz przeglądanie korespondencji może odbywać się z poziomu smartfona.

Poprzez system CRM w telefonie można zarówno planować działania, jak i wyznaczać wykonywanie zadań przez poszczególnych pracowników. Odbywa się to poprzez dostęp do zasobów firmy, do tego nie tylko ludzkich, ale i rzeczowych. Aplikacja CRM pozwala także na tworzenie ofert oraz zamówień dostosowanych do poszczególnych klientów.

Poprzez smartfon użytkownik może także zarządzać projektami oraz kontrolować progres wykonania zadań. CRM na smartfonie umożliwia również nieograniczony dostęp do dokumentów, faktur oraz raportów. Dokumenty te mogą być edytowane poprzez urządzenie mobilne. Te wszystkie funkcjonalności systemu CRM dostępne przez smartfon znacznie usprawniają pracę oraz kontakty zarówno wewnątrz firmy, jak i z klientem.

W mobilnym systemie CRM tworzona jest VPN (Virtual Private Network), czyli wewnętrza sieć prywatna umożliwiająca bezpieczny i sprawny kontakt na linii firma-klient, ale także wewnątrz firmy. Mobilny CRM to mobilne biuro dostępne poprzez smartfona w każdym miejscu i o każdej porze.

CRM mobilny GoNet – wypróbuj

Wprowadzenie systemu CRM do firmy to decyzja godna rozważenia. Firma GoNet oferuje wersję demonstracyjną DEMO, która dostępna jest na stronie dostawcy. Wystarczy wypełnić znajdujący się tam formularz: http://www.gonetcrm.pl/demo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *